Поради новачкам

Котел Таши – нове доповнення для Підземелля та Дракони

Офіційне доповнення до ДнД 5-ої редакції «Котел Таші» вийшов півроку тому і вже встиг полюбитись деяким гравцям. У цій статті ми розповімо що нового в додатку.

 

Що ж вариться у цьому котлі

У Котлі Таші ви знайдете опціональні правила гри, по два-три підкласи для кожного з класів, «сучасну» механіку генерації персонажа, новий клас, жменю свіжих заклинань та магічних предметів, піввідра рис персонажів, парочку маневрів воїна, трохи таємничих звернень чаклуна та механіку покровителів загону. Все ж таки пам’ятають заклинання «Жахливий сміх Таші»? Так ось, книгу нібито написала та сама Таша, і придумала ще три заклинання. Крім цього є заклинання заклику різних сутностей з інших планів існування і щось на кшталт психічних здібностей.

Більше підкласів Богу підкласів

У Котлі Таші кожен клас має як мінімум два підкласи, а також додаткові класові здібності, якими можна замінити старі з книги гравця.

 

  • Варвар

 

 -Шлях Звіра

 

-Шлях Дикої Магії

 

  • Бард

 

  -Колегія творення

 

  -Колегія Ораторства

 

  • Жрець

 

  -Домен Порядку

 

  -Домен Миру

 

  -Домен Сумрака

 

  • Друїд

 

  -Коло Спор

 

  -Коло Зірок

 

  -Коло Дикого Вогню

 

  • Воїн

 

  -Псі Воїн

 

  -Рунний Лицар

 

  • Монах

 

  -Шлях Милосердя

 

  -Шлях Астральної Ідентичності

 

  • Паладін

 

  -Клятва Слави

 

  -Клятва дозорних (дивлячих)

 

  • Слідопит

 

  -Фейський Мандрівник

 

  -Зберігач Роя

 

  • Шахрай

 

  -Фантом

 

  -Психоліза (Душеніж)

 

  • Чарівні походження

 

  -Інший Розум

 

  -Механічний дух

 

  • Чаклунські покровителі

 

  -Незбагненний

 

  -Джин

 

  • Чарівник

 

  -Співач Клінка

 

  -Орден Писців

 

Є справді цікаві ідеї. Наприклад, Коло Спор у друїда, що дозволяє йому керувати грибами та спорами, завдавати некротичної шкоди, та й взагалі загравати з некромантією у природній та «незлій» формі. Крім цього, є і дивні підкласи, які сильно змінюють механіку, як, наприклад, бардська Колегія Ораторства, що дозволяє будь-який кидок переконання нижче десяти замінити на «10». З модифікаторами, швидше за все, вийде щонайменше 15, чого зазвичай вистачає, щоб переконати обивателя.

 

Як правильно називати новий клас

Відповіді немає, але точно, що у всьому мультивсесвіті ДНД з’явився новий клас – Артифішер (Артіфайсер [Винахідник]). І він справді добрий і цікавий. Спочатку він був опублікований у книзі з Еберрон, але трохи пізніше його переробили і зробили грабельним для всіх ДНД-шників. Нова механіка, змови, заклинання аж до 5-го рівня (кола), можливість з легкістю створювати магічні предмети, тонни можливостей для персоналізації вашого бачення класу та чотири підкласи – все це нам пропонує Артифішер. Серед спеціалізацій на третьому рівні є Артилерист, Алхімік, Бронник та Бойовий Коваль. Кожен підклас є унікальним і сильно впливає на ігровий процес. Якщо ви тільки починаєте грати, Винахідник може бути трохи складним, але якщо дуже хочеться, то він буде відмінним стимулом.

Наприклад, ваш Артифішер може бути таким:

Скальний гном на ім’я Дінгль Боб народився в сім’ї бляхаря. Його інтелект збільшувався з кожним днем ​​і згодом Боб навчився вплітати у свої механізми частинки природної магії та заклинань з усіх куточків світу. Один з його божевільних винаходів відправив гнома та його сестру до Механуса. Боб вибрався, але сестру не встиг врятувати. Тепер він шукає спосіб потрапити туди знову, щоб визволити сестру з холодних металевих лап Порядку.